Tanulás tanítás, korrepetálás, megoldás a tanulási problémákra



Angol tanítás, tanulás
és korrepetálás


A Tanulási Technológia angol órákon, korrepetálásokon való használatával több előnyt is megtapasztalhatunk. Mindezen túl L. Ron Hubbard Új nyelvtan című könyve „mesterien megvilágítja az angol nyelv szerkezetét azért, hogy ezáltal megkönnyítse és javítsa a kommunikációt. Mint ahogy David Rodier, a Washingtoni Amerikai Egyetem filozófia-adjunktusa kijelentette: 'Ez a könyv megragadja a nyelvtant, és könnyűvé varázsolja. Segítségül szolgál az egyéneknek megérteni az angol nyelv alapvető szerkezeti elemeit és, hogy miként használják ezeket az elemeket jobb kommunikációra, a gondolatok kifejezésére és arra, hogy megértsék amit olvasnak... ,Csak egy hivatásos író, az írók nyelv iránti fogékonyságával lehetett képes ilyen újító megközelítést írni a nyelvtanról. Csak egy ilyen író láthatta így a nyelvtant, nem korlátozó szabályokkal, hanem számos lehetőséggel telinek, amivel a gondolat és cselekvés gazdagon kifejezhető.”

Angol óráink tanmenete Hubbard oktatási módszereinek teljes figyelembevételével lett összeállítva. A nálunk Miskolcon használt összeállítást Sarkadi Zsolt szakfordító és tolmács dolgozta ki, aki maga nemcsak a Tanulási Technológiában, de a szerző az angol nyelvre vonatkozó műveiben is alaposan jártas. Ezt az iskolai tananyaggal párhuzamban, korrepetálásnál, nyelvvizsga felkészítésnél és kommunikációs készség fejlesztésnél is használjuk.

Magolástól, a valóságtól elrugaszkodott módszerektől mentesen, a Tanulás Technológiáján alapuló tananyagunk úgy lett kialakítva, hogy a tanulók megértésre és alkalmazásra összpontosítva lehetőleg könnyedén és tempósan haladjanak. Egyszerű, de lényegre törő nyelvtani magyarázatokkal és gyakorlatokkal, a szavak alapos megértésével és megtanulásával. Felépítési szempontja az volt, hogy a tanulók megértési szintjéhez leginkább igazodjék. Témakörei, feladatai az életről szólnak, valós helyzeteket teremtve és a tanulókat kihozva az esetleges zűrzavarból egy normál haladás felé.

A korrepetálásra érkezőknél a módszer alkalmazásával hamarabb és pontosabban találjuk meg az alapvető problémákat és meg nem értéseket, amik miatt a nyelv és nyelvtana zavarossá, érthetetlenné, a beszéd pedig nehézzé vált. A tényleges megértésre és beszédkészségre alapozva ezután lehetővé válik a könnyebb felzárkózás, majd a már megszerzett nyelvi és tanulási tapasztalatok után a további tanulás.

Az új tananyag feljegyzésén túl az írásbeli gyakorlást házifeladatként végzik a tanulók, amiből eleget kapnak a fejlődéshez. A 60 perces egységekben mért órákon a főszerep az anyag megértésén és szóbeli használatán van, a korábban tanultak megértésének és használatának nagyon alapos ellenőrzésével. A tanulók magánórákon vesznek részt az Alapítványt működtető magántanároknál.

Tanulóink a teljesen kezdőtől felsőfokú szintig járnak hozzánk, illetve alapítványunk Oktatási és Szolgáltató partneréhez, beleértve a nyelvvizsga felkészítést is. Az általános nyelvi ismeretek mellett, az ügyintézéshez, üzleti élethez fontos szókincset, valmint tárgyaló, és kommunikációs készséget is fejlesztjük.


Angol tanulás, kommunikáció fejlesztés Angliában



Az angliai East Grinstead-ben levő Greenfields School és a Greenfields English Language College különféle élő gyakorlási és nyelvtanulási lehetőségekkel várja az angolul tanulókat, beszédkészségüket fejleszteni vágyókat.

Minden nyáron több turnusos tábor teszi lehetővé a 11-17 év közötti gyerekeknek, hogy a délelőtti elmélet után különböző szabadidős programok alatt gyakorolják a tanultakat (lovaglás, városnézés, biciklizés, kirándulás, úszás, paintball és még sok-sok program) valódi angol környezetben, idegen nyelvű gyerekek között.

Szülők, felnőttek nem csak nyáron, hanem az év többi szakában is elutazhatnak oda, ahol többek között valós élethelyzetekben fejleszthetik nyelvtudásukat.
Érdeklődés az Alapítványnál.



Az oldal anyagaira való hivatkozás a megfelelő forrásmegjelöléssel lehetséges: Forrás Tanulócsoport



Eredmények

Főoldal
A tanulás akadályai
A Tanulási Technológia
Szülők, Tanárok
Tanfolyamok



© 2008- Forrás Tanulócsoport. Minden jog fenntartva. Az Alkalmazott Oktatástan és az Alkalmazott Oktatástan logo bejegyzett védjegy és szolgáltatási jegy, melyek az Association for Better Living and Education International (Szövetség a Jobb Életért és Oktatásért) tulajdonában vannak, használatuk annak engedélyével történik.
Készült az SHP honlap és webáruházkészítő rendszer használatával: www.shp.hu



Szeretnék több információt
Klikk ide!





Adatvédelmi nyilatkozat


„Ez a tanfolyam sokat segített nekem a tanulásban. Segített megérteni a tanulás akadályait és annak kikerülését. Megtanultam tanulni. Ráadásul még élveztem is. Mindenkinek ajánlom figyelmébe!”
F. B. Gyula, általános iskolás


„Négy héttel ezelőtt meg sem mertem volna szólalni angolul, noha a tanulás előtt már rendelkeztem egy szókinccsel.
Ma hamarabb jutnak bizonyos szavak eszembe angolul, mint németül, amit már 10 éve beszélek, és mindezt négy hét alatt!
A tanulás harmadik hetében magam mögött tudhattam egy sikeres felvételi elbeszélgetést angolul egy angollal."
F. Gergely


„Már ott tartottam, hogy elkezdem módszeresen miszlikbe tépni az egész könyvet. De folytattam a szótisztázást. Erre rá egy félórára elkezdett csillapodni a hangulat és a végén teljesen nagyon jól lettem. Rég éreztem magam ilyen jól tanulás közben vagy után. Ja és a könyvem is megúszta.”
G. Richárd, egyetemista


„A Herman Ottó Gimiben angolon 6. lettem és a 30 pontos szóbelire 28 pontot kaptam. Az Avasi Gimiben 7. lettem. A Kossuthban 1. lettem. A Diósgyőri Gimiben 2. lettem és én írtam a legjobb angol tesztet az iskolában. A Zrínyiben a szóbelimre maximális pontot kaptam.”
P. Zsófia, 8. osztályos felvételi eredményei


>Könyvmegrendelés

>Nyelvtan csomag


Alapvető szövegértési képesség mérést végeztek Miskolcon, amiben 33 Általános Iskola 5. osztályos tanulói vettek részt 1369-en. A felmérés alapján a tanulók
„59 %-os átlagteljesítményt nyújtottak
a feladatlap megoldása során, amely eredményt az elfogadható középszintbe sorolhatjuk. Négy iskola közelítette meg (de nem érte el!) a jó szintet (68-71%), és öt iskola nem érte el az elfogadható szintet.”

„Elgondolkodtató, mennyire nem hasznosul a befektetett tanári munka sem az ismeretek, sem a készségek tekintetében. … Annak pedig nem sok értelme van, hogy a tanár tanít, miközben a tanuló már alig érti mindazt, amit átadni szeretnének neki. A Tanítási-tanulási folyamatban mégis a diák a legfontosabb, akit művelt, szövegértő, tudását rugalmasan felhasználni, kezelni tudó emberré kéne nevelni.” (Miskolci Pedagógus 41. szám 2006. december)


„Ez a tanfolyam lehetővé tette számomra a gyors és pontos tanulást. Ez számomra óriási siker.”
J. Marcell, gimnazista


"Itt jobban megtanultam, mint az iskolában.”
„Sokkal jobban haladtam az anyaggal.”

B. Dávid, általános iskolás


"Komoly tanulási nehézségeim voltak, a három akadály minden létező tünetét tapasztaltam már. Ám ezentúl képes leszek ezek okait felismerni, és azokat kezelni. A tanfolyam ideje alatt is volt módom otthon alkalmazni ezt a tudást, és valóban megnövekedett a tanulásom hatékonysága. A tanfolyamfelügyelő nagyon rendes és türelmes, még engem is kibírt. Itt megismerhettem egy merőben új, és a megszokottól eltérő tanulási módszert, aminek már az elsajátítása is élmény volt. Különben is szeretem az érdekes és szokatlan dolgokat. A tanfolyam rávilágít olyan problémákra és hibákra, amikről amúgy soha nem tudnánk, pedig fontosak.
Megemlíteném továbbá, hogy én azelőtt soha nem ültem le egy óránál tovább ugyanahhoz a dologhoz, de ez a foglalkozás bizonyította nekem, hogy lehet három órán át egy dologra koncentrálni.”
G. László


Tanulási
képességvizsgálat, Szaktanácsadás


Kérdőív - Segítse
kitöltésével munkánkat!

tovább




Főoldal A tanulás akadályai A Tanulási Technológia Szülőknek, tanároknak Tanfolyamok, korrepetálás, angol Forrás Tanulócsoport Elérhetőségek Oldaltérkép

Honlapkészítés